18 Mart 2010

Kızlar için adım adım ayrılık rehberi



Bu yazının sonu zamanla her şey unutulur zamana bırak yeter ilkesine dayandırılmayacak. Evet öyle zamanla her şey unutulur bu cepte.Ama sen hic tanımadığın bu blog sahibesinin üstelik benim tavsiyelerimden medet umacak kadar düştüysen , eminim çevrendeki 874131654161 kişi 65646161 defa ‘zamanla unutucaaaksın’ demıstır.Ama bebeğim time takes too much time.Zamanla unutunca da geriye gelmiyor ki hem.Ben bir şeyleri zamanın eline bırakmaktansa ışın kılıcımı zzjjjjjjjjjjjwiiiuppp diye açıp star wars senfonisi eşliğinde savaşmak istiyorum.
Şimdi en başta yapmamız gereken bu yazıyı okurken bile fonda çalan o acı hayat müziği kapaman.Kral tv top 10 listesı bile her hafta değişiyor sen de liste ayrıldığınız günden beri aynı maşallah.Bu kafayla olmaz,o şarkılarla olmaz.En kalitelisinden demet akalınlarla nil karaibrahimgillerle donatıcaz seni.Sözlerim sana ağır mı geldi ağzına mı sıçtım affedersinle başlayıp yemem ben artık bunları ters düz ettim hayatımı ile devam edip gazı köklicez.Bir sonraki aşamama ingilizce eğitim veren okulda okuyup zamanında essay yazma zorunluluğuna tabi tutulmuş biri olarak secondly diye başlayacağım şimdiden uyarıyım.
Secondly, sunu kabul etmelisin ki tek ayrılan siz değilsiniz. Ne yaşadıysan yaşadın aynılarını bu dünyada milyonlarca kişi daha yaşadı. Sen bir ucube olduğun için bu senin başına gelmedi yani. Bu telaş bu çırpınış en başından gereksiz bi kere.Ne eksiltir senden ayrılmanız? Seni artık istemeyen birinin sözlerini mi alır götürür uzakalra? Sana kendini verecek kadar bile kendinde olmayan, surekli bir şeyler arayan birinden mi mahrum kalırsın? Bu soruların hepsi çoktan seçmeli, erkeklerin hepsini toptan geçmeli.
Thirdly; sen şimdi çok asığım ölüyorum diye geziyorsun ya onun yarısı kadar aşık değilsin inan bana. Zaten kırılan da kalbinden daha çok egon. O yüzden bu stepte egonu yerine getiricez. Alışveriş yap ama öyle böyle bir alışveriş değil tam bir bakım timsali gibi gel karşıma. Bunu asla giymem çok iddialı dediğin her şeyi al. Süs olsun diye almıyoruz tabi onları. Topluyorsun kızları çıkıyorsun dışarı. Artık karaoke mi olur kop kop mu fasıl mı orası da sizin derdiniz.
I'd finally like to point out, as a final word geldi bahar ayları olma yayık ayranı. Hemen baska birini bul ama burada önemli olan senın bu rebound guy diye Amerikan dizilerinde tasvip edilen genç çocuğa kafayı takma. Take it easy. Bu dizilerde hep ona aşık oluyor esas kız sakın diyim bak en başa döndürme bizi.
To sum up : alt tarafi bir elma yedik beraber zehir zıkkım oldu bize bal badem…

Pain is inevitable. Suffering is optional.

1 yorum:

  1. Harikasın ya! :) En sevdiğim felsefedir; giden birşiler eksiltmez senden.. Sadece kendine güvenmeli insan.. herşeyi başarabilir o zaman.. ve dediğine aynen katılıyorum: kırılan kalbimizden çok egomuzdur aslında.. ki bunun ayrımına varabiliyorsak çözmüşüzdür herşeyi, sırada zor olan şey çözümü uygulamaya koymaktır.. ;)

    YanıtlaSil