16 Mart 2010

the end is not as fun as the start..



Beyin her ne kadar 'mantıklı ol,mantıklı ol' sinyalleri yollarsa yollasın bazen sinir katsayısını kontrol edemiyor.
Meslek lisesi kat 1 kafasından ne kadar uzakta olsan da 'dövdürsek onu , bir kırmızı ısıkta cıksın karsıma ben ne
yapacagımı bılıyorum' kafası yasatıyor insana.Ünlülerin evlilik sözleşmelerini bilmem ama, yaş ne olursa olsun ilişki ne kadar
ciddi ne kadar sikko olursa olsun bir anlaşma yapılmalı.1 yıl süren bir ilişkinin ardından 'cok yakın arkadasım', ayrılıktan
bir ay sonra 'bu da benım yeni sevgilim fatmacan ver bi alt duduş hayatım 'şeklinde tanıstırılmamalı,yasalar gereğince bu kafa yasaklanmalı.
Bir ilişki yaşandı diye iki taraf da hayatındaki tüm kararları o sürece göre degerlendirsin demiyorum ama en azından bir ayda su medeniyete ulasmasın.Ha diyosa ki yok ben duramıyorum illa biriyle cıkıcam onu da gelip seninle tanıstırıcam önceden haber versin biz de ona göre hazırlıgımızı yapalım. Her ne kadar söz konusu aşk meşk ilişkileri olunca salla gitsin kafasında biri olsam da birileri siktir olup giderken senin hayatından, ardından yerin dibine gömülen sen oluyorsun sadece...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder