20 Mart 2010

51 promil


İçimdeki çocuğu öldürdüm mü öldürmedim mi bilmiyorum ama içimde alkol sayısıyla doğru orantılı olarak büyüyen bir ergen olduğu dün sarhoş kafayla mesaj atmamla netleşti. Mart ayındayız diye hormonlarım kontrolü ele mi geçirdi yoksa evren bir mesaj mı vermeye çalışıyor anlamadım ama bu durumun yarattığı histen en kısa zamanda uzaklaşmalı. Hayır yani içimde biriktirdiğim kin ve beyin sinyallerim mesaj atmak neymiş ona kafa atmak lazım diye bağırırken , vücudum 51 promili görünce eller o telefona gitmemeli. Hayatımıza renk gelsin , çeşitliliği artırıp bünyeye dayanıklılık kazandıralım diye kafamız güzel olsun dedik daha kanımızda hala alkol gezinirken sarhoş kafayla mesaj attığın kişi bir sevgi ölçütü olabilir mi sorularıyla baş başa kaldık ben ona üzülüyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder