16 Mart 2010

gel bu eli saymayalım.

Bu benim basıma gelmıs olamaz dersiniz,kendinizi aldatılan kadın statusune sokmayı yediremezsiniz.Ertesi gün uyandıgınızda bunlar gercekten yasandı mı diye dusunmekten kendınızı alamazsınız. Bir gün gelir ayrılırz ama o hep benım ıcın cok özel olucak dediğiniz kişinin bu kadarını yapmıs olabılecegını kabul etmek ıstemezsınız.O bile bana bunu yapmıssa ben baska ınsanlara nasıl güvenebilirim soruları döner kafanızda.
Ilıskınızın her anını bastan yasarsınız.Acaba bu sözde böyle bi anlam mı vardı, acaba o gun ulasamadıgımda o kızla mıydı?
Ne zaman basladı ılıskıleri? Neden ben değil de o? Aldatılmanın en kötü kısmı kendini diğer kızla / erkekle karsılastırmaktır.
Benden daha mı güzel daha mı yakısıklı daha mı zeki? Benden farklı ne paylastı onunla? Ne konustular? Ne giymişti ilk bulustuklarında? Benim aldıgım kazagı mı?Nereye gittiler peki? Tunalıya mı bahcelıye mi ? Aldatılmak kendini diğer kızla karsılastırmaktır.Kendini gereksiz yetersiz kötü çirkin bilgisiz beceriksiz hissetmektir.Ben kendimi böyle ezik görüyorsam ınsanlar bana nasıl bakıyor kaygısı baslar sonra.Siktir et insanları demek kolaydır uzaktan bakana..Aldatılmak;kendini değersiz hissetmenin dibine vurmaktır. O kadar cok soru gecer ki aklından.Ben bunu hakedicek naptım? Bosver demek kolay olsa da bosveremez o kadar kolay aldatılan ınsan…Kim ne derse desin, aldatmak eylemi kazanmanın sonucudur..Nolursa olsun geri veremezsin aldiklarini..geri verilmez hicbir yanilgi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder