14 Nisan 2010

sende sıkıldıysan yalanlarımızdan..


saat 03:00 olmuş, soğuktan deniz donmuş
balıklar kıyılara vurmuş. küçük bir kar tanesi, onca yolu uçmuş
                                                sonunda tam dilimin ucuna konmuş...


Herkes geçmişe dönmenin, yaptığı hataları silmenin yollarını düşünürken ben 2050 yılına ışınlanmak emekli hayatına geçmek istiyorum. Tek derdimin çiçekleri sulayıp sulamadığımı hatırlamamak olmasını istiyorum. Evlenmiş çoluk çocuk torba sahibi olmuş olmak ve kenara çekilmek istiyorum. Hayatımda olmasından haz etmediğim, sinirlendiğim, tahammül edemediğim her şeye hoşgörüyle bakacak olgunluğa erişmek istiyorum. Dünyanın akışını değiştirmek bir yana dünyanın bana hiç bulaşmamasını istiyorum. Filmlerim , kitaplarım ve müziklerimle yazlığımda hayat arkadaşıma kahvaltıdan sonra kahvesini getirmek istiyorum. Herkesin birbirinin kusurlarını aradığı ortamlardan uzaklaşmak, hayatımı özetleyen kelimenin huzur olacağı yaşlarıma yatay geçiş yapmak istiyorum. Bedenim 22 ruhum bin yaşında an itibariyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder