13 Nisan 2010

Mr. Stupid & Mrs. Gorgeous


Her ne kadar buraya en feministinden yazılar yazsam da in normal life, kadınlara irrite olan bir insanım. Hele bazı hemcinslerim var ki, vur kır parçala. Her ne kadar insan kullanmaktaki başarılarını takdir ediyor olsam da beni asıl üzen erkek dediğimiz güzide varlığın benim bu utandığım hemcinslerime dibinin düşüyor olması. For example ; dost sohbetlerinde üzerinde baya konuştuğumuz bir biz böyle olamadık diye imrendiğimiz bir hatun tipi var ki en can alıcı örneklerinden birini bugün yaşadım gördüm. Bayılıyorum sevgililerinin evden alıp eve bırakmasını , hesabı ödemesini ve daha birçok şeyi sanki erkeğin göreviymiş gibi karşılayan hatunlara. Benim bayıldğım kısım maddi ve manevi olan kazançtan daha çok erkeklerin bu kızlara verdikleri tepkiler kısmı. Takdir edilen kısım: Gündüz vakti yarım saat sonra dersi olan çocuğu ben fatmacanı eve bırakıyım oradan tekrar okula geleceğim kafasına ulaştırma kısmı. Bir diğer örnek : kızın dersi sabah 8 de oğlanın 11 de. Oğlanın kızımız yollarda sabah harap olmasın diye okula 8 de gelmesi. Kim ne derse desin erkeğin tüm şifrelerine sahip olan , şu arkadaşınla görüşmeyeceksin , bensiz gece çıkmak yok , hadi şimdi sıra beni eve bırakmanda kızları daha değerli oluyorlar. Erkekler özellikle de 20-25 kutucuğunda işaretli olanlar çok bilen ,kendine çok güvenen , elim var ayapım var çok şükür ben hallederim kızlarını istemiyorlar. Kendine yedirememek mi o benim sevgilim her şeyinden ben sorumluyum hissimi bilmiyorum. Tek bildiğim bizim independent sex and the city kızları aa sana zahmet olmasın 20 milyon verince tüm taksiciler benim kankam moduna girince erkek salıyor. Bunu söylemek istemiyorum ama kız daha değersiz oluyor.4s kuralından mı bilmiorm ama salmanın son raddesinde kendi evinin önüne arabasını çeken ve gecenin 12 sinde hadi canım öptüm kib görüşürüz modunda takılan, artık sen buradan evine nasıl gidersen git orası da kısmet kafasında olan bir canlı bile görüldü test edildi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder