17 Temmuz 2010

Emotions are messy..

Ankaranın kuru sıcağında allahım hayatımdaki her şey çok normal ben bir aşka bulaşıyımda bir kafalar karıssın modunda takılmam bir kere daha bu işlerin benden geçtiğini magazin haberlerındeki yakalanma efekti sesiyle kafama dank ettirdi.Dünyanın en anaç insanı yarışmasında gösterdiğim özveri ve fedakarlık seviyesiyle birinci olan ben konu aşk olunca valla kıçımı kaldıramam şu an git kendi yemeğini kendin yap kafasına ulaşıyorum. Özellikle bu en güzel günler denilen bu yazma evresinde olayların gidişatındaki benim istemediğim , sindiremediğim en ufak bir olay beni kedi ve kuş sevmeyen bir insanda olsam , yaa alırım 5 6 kedi öle de yaşanır ki kafasına ulaştırıyor. Fedakarlık yapmaktansa tabiri caizse siktiri çekmek bu bünyeyi resmen rahatlatıyor arkadaş..aşk dediğin üç günlük eğlence bu bünyeye.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder