25 Nisan 2010

Gri

Gri, bürokratik, soğuk, denizsiz olsa da aşık olduğum şehirde , yazın buraları çekilmez dialoglarına inat ankaramın göbeğinde,sıcağın beyninde ilk görüşte aşk denilen duyguyu tam olarak yaşadım bende. İlk görüşte aşk benim nezrimde bir iki saniye içinde binlerce sorunun içinden çıkıp gelen "beni sevsin" dileğidir. Hiç düşünmeden inanmaktır her şey çok güzel olacak yalanına..Birbirimizin hayatına eskaza bulaştığımız o günlerde asla olmaz dediğim bir ilişkiye başlamamızla aşk denilen duyguyu iliklerime kadar hissettim gibi cümleler kurmayacağım ama kelimenin tam anlamıyla huzurlu ve mutluydum.Benim baktığım yerden sende mutluydun.Zaten öyle demiştin ayrılırken de.’ Ben burada kendimi kaptırıyorum sana aşık oluyorum, sen sadece duruyorsun.’

ben mi anlatma özürlüydüm , sen mi anlamaya hiç bilemedim ama senin rahatsız olduğun benim sağlam örülmüş duvarlarımdı ama bir bilseydin ağzımdan çıkan sözcüklerden daha kolay olduğunu senin o duvarları delmenin.

hep mantıklı açıklamalar peşindeyim, hep doğrularım var hayatın içinden… boş geçsem ya bunları bir kez, hangi hayat, hangi mantık! aşık olmuşum ben artık. akıl mı kalır sanki aşık insanda… Bu kafaya şu an ayrılığımızın ardından aylar geçmişken seni tesadüfen görmüşken ulaşmam bir şeyi çözmese de..

gel seninle tekrar yaşayalım yaşadıklarımızı yaşadıklarımızla..

sonu güzel bitmiyor hepsinin..

özledim seni geçmişim.. çok özledim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder